PatenttiBBS Foorumin päävalikko PatenttiBBS
www.PatenttiNet.com

Patentit | Testit | Hassumajava | Kotelogalleria

FAQFAQ    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Myydään Asus A7V880 emolevy

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    PatenttiBBS Foorumin päävalikko -> PatenttiNetin kauppa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tompsu
Patentti haussa

LähetäLähetetty: 07.04.2005 14:39:01    Viestin aihe: Myydään Asus A7V880 emolevy Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkä myydään ausin A7v880 , ei paljoa käytetty ja ihan kunnossa. Laatikon sisältö tulee kokonaan mukaan. Tiedot täällä -> http://uk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=13&l3=60&model=222&modelmenu=1
Yksi vika mikä minulla ilmeni on tuo verkkokortti joka laittaa jostain syystä netin poikki , vaihoin emon ja edelleen sama vika joten en usko että se on rikki, joku ristiriita koneen muiden osien kanssa. Hinta 50e
20e lisähintaan saa Zalmanin CNPS7000B Alu/Cu joka on "modattu" sopimaan emoon . Modaus ei vaikuta mitenkään coolerin toimintaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tseki
Patentti haussa

LähetäLähetetty: 02.08.2007 16:28:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Liian kova hinta emolle minun mielestäni.
LiquidStone
Patentti

LähetäLähetetty: 28.09.2007 13:17:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tseki kirjoitti:

Emolevyjen hinnat ovat ehkä kenties hieman muuttuneet kahdessa vuodessa.

Edit. typo

Viimeinen muokkaaja, LiquidStone pvm 20.01.2008 01:00:50, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Tseki
Patentti haussa

LähetäLähetetty: 31.12.2007 03:26:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LiquidStone kirjoitti:
Tseki kirjoitti:

Emolevyjen hinnat ovat ehkä kenties hieman muuttuneet kahdess vuodessa.

Voi olla joo
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    PatenttiBBS Foorumin päävalikko -> PatenttiNetin kauppa Kaikki ajat ovat EET (Europe)
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa